Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
search
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017
  • Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017

Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017

450,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

account_circleWyślij do znajomego
Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017

Obraz Olejny 40 x 30"Słoneczniki"Autor: E. Brodzki 2017

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Regulamin Sklepu

 

Zasady dostawy

  Zasady zwrotu

(edytuj w module Customer Reassurance)

Obraz Olejny 40 x 30

Tytuł "Słoneczniki"

Autor: E. Brodzki 2017

 

Do każdego obrazu montujemy zaczep, nawet jeżeli na zdjęciu go niema (obraz będzie gotowy od razu do zawieszenia, z ramą czy bez).

Każdy obraz przed wysyłką jest jeszcze raz oglądany i jeżeli znajdziemy jakieś skazy informujemy o tym nabywcę. 

Obrazy są sprzedawane ze wszystkim co na zdjęciu, czyli czasami są z ramą a czasami bez ramy. Ramy nie są nowe więc mogą posiadać drobne skazy i uszczerbki.

Oczywiście można u nas domówić nową ramę z zakładki ramy i wtedy oprawimy zakupiony obraz i wyślemy wszystko razem złożone.

Do każdego obrazu jest wystawiany paragon, jeżeli ktoś życzy sobie fakturę proszę zaznaczyć odpowiednie pole lub napisać w uwagach. 

 

Kilka wskazówek, rad i sugestii: 

Zamalowane brzegi czy nie?

Jedni artyści zamalowują brzegi w spójnym kolorze do całego obrazu, inni rąbią odbicie w ciemnym kolorze inni nic nie robią. Ile szkół tyle upodobań. Osobiście nie ma to większego znaczenia, gdyż po oprawieniu obrazu nie będzie widać brzegów, ale ostateczną decyzję zostawiamy nabywcy. 

Malarstwo olejne

Najpopularniejszą i najbardziej cenioną techniką malarską jest olej. Farby olejne są bardzo profesjonalnym medium o długiej tradycji. Dzieła największych mistrzów wykonywane były techniką olejną. Malarze cenią ją ze względu na tłustą konsystencję farby, świetlistość, olej pozostawia ślady pędzla lub szpachli; dzięki temu, że długo schnie, można tworzyć fakturę i efekty - od cienkich laserunków do grubych impastów.

Malarstwo akrylowe

Malarstwo akrylowe to wszechstronna technika malarska umożliwiająca malowanie zbliżone do techniki olejnej lub akwarelowej. Tajemnica tkwi w farbie akrylowej. Powstaje ona przez połączenie pigmentu ze spoiwem z żywic syntetycznych i wodą. Wygodą w ich użytkowaniu jest to, że są wodno-rozpuszczalne. Nie potrzeba specjalnych rozpuszczalników, aby ją rozcieńczyć czy umyć pędzle. Ich zaletą i wadą zarazem jest szybkie wysychanie. Można dzięki temu szybko nałożyć wiele warstw, jednak są pewne ograniczenia, jeśli chodzi o mieszanie farb na płótnie. Proces jej schnięcia, który trwa od 15 minut do kilku godzin, można przedłużyć, spryskując obraz wodą lub używając odpowiednich środków opóźniających wysychanie, a farby należy kłaść na specjalne palety do akrylu, utrzymujące wilgoć. W stosunku do akwareli malowanie farbami akrylowymi jest łatwiejsze, umożliwia pełne mieszanie kolorów i dokonywanie retuszy. 

Malarstwo pastelowe

Technika ta polega na ścieraniu i wcieraniu w papier lub karton pigmentów barwnych pałeczek, bez udziału płynnych tworzyw malarskich. Pracując bokiem kredki, namalujemy szeroką smugę, którą można rozcierać czy wielokrotnie nawarstwiać, uzyskując efekt zbliżony do malowidła olejnego.

Gwasz

Gwasz to kryjąca farba wodna. Oprócz kryjącego pigmentu zawiera jeszcze biały wypełniacz (np. biel barytową) oraz spoiwo z gum roślinnych, takie samo jak w technice akwarelowej. Farby gwaszowe, kryjące, przewyższają znacznie farby akwarelowe pod względem prawdziwości tonów. Farbami tymi uzyskuje się szare, zwiewne tony o dużym uroku, podobnie jak przy pastelach, ale na mokro. 

Malarstwo akwarelowe

Malarstwo akwarelowe oparte jest na laserunkowym działaniu farb nakładanych możliwie cienko na biały podkład. Działanie farb przeświecających wymaga zawsze jasnego podkładu. Przy częstym malowaniu akwarelą całe światło pochodzi z podkładu, którym przeważnie jest papier, pergamin, kość słoniowa, jedwab, batyst. Używa się również gruntów kredowych i gipsowych.

Malarstwo temperowe

Tempera (łac. temporare) – (z)mieszać. Malarstwo to, znane od starożytności, było główną techniką w okresie średniowiecza. Same farby temperowe są obecnie często wykorzystywane. Schną stosunkowo szybko i nie wymagają gruntowania, nadają się do malowania na płótnie, desce, jak i na zwykłym papierze. Tempera to najczęstsza i najtrwalsza, obok woskowej, technika, w której spoiwo barwników jest organiczne.

148EB
1 Przedmiot